inatt jag drömde något som...

gjorde mig konfunderad...

hmm.. jag har massor (säkert minst ett hundratal) av örhängen. Älskar örhängen... Häromdagen använde jag ett par lila av glaspärlor, ett par centimeter långa som jag gillar.. Inget konstigt.. när jag tog av dem på kvällen så lade jag dem på bordet som jag just nu har brevid soffan. När jag skulle "packa" väskan igår morse innan jobbet så hade ena örhänget försvunnit... ja, ja, detta är inte av intresse för någon. Inte nästa grej jag ska berätta iheller kanske men detta är ju min blogg och jag får skriva vad jag vill här! Jag bestämmer! =)

Natten till idag drömde jag om en av mina kusiner. Frippe... jag drömde om att jag skulle ge honom mina örhängen och att han anklagade mig för att ha gjort av med det ena. (Det handlade om det paret jag beskrev innan... )
Vad han har med mina örhängen att göra vet jag inte. Brukar inte heller drömma om min kusin. Jag tycker om min kusin. Han är go!

Så, vad vill jag ha sagt... ja, helt ärligt så vet jag inte det längre.. slutar nu för jag känner mig förvirrad.
Har Dr Phil på på Tvn och det är ett konstigt program som jag fastnat i.

Tjing tjohej till er alla!

Kommentarer
Postat av: DITTE

Jag tror att han blev inblandad för han tycker om örhängen (kanske inte då sådana som du har)och han tycker om dig precis som vi gör. Tyvärr är han inte hemma så jag kan inte fråga honom om han tänkt på dig idag eller det har varitnågot med hans örhängen för han har också lite underliga händelser som inte går att förklara med mer än andevärlden. Det sitter näligen någon i hans fotölj och sjunger för honom i bland och det är inte på ren svenska (farmor din mormor?) KrAM/dITTE

2008-03-11 @ 20:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0