funderar...

allmänt över livet... vad gör alla andra? Är det bara jag som tycker det är tråkigt att städa, tvätta och laga mat? Känner mig som den enda ohusliga kvinnan i världen.

Sitter och tittar på Så ska det låta. Det är nog mitt favorit underhållningsprogram. Sofia Källgren är en av deltagarna. Alltså... denna kvinna.... jag har alltid tyckt lite illa om henne... och det är inte rättvist egentligen.... Är avundsjuk tror jag.. Denna kvinna är supervacker och hon har en gudomlig röst. 

Har en kompis som åkt en sväng till USA. Är glad för hennes skull. Hon jobbar stenhårt på sin karriär. Har all tilltro till att hon kan komma precis vart hon vill i livet.

Ibland kan jag sitta och tycka synd om mig själv för att jag inte gjort allt jag vill i livet.. samtidigt.. jag är gift med mannen jag älskar, jag har tak över huvudet och ett arbete. Kan önska att jag hade ekonomisk möjlighet att göra det jag vill.  Men, det vill väl alla å andra sidan. Jag behöver inte vara rik utan bara ha det så bekvämt så att jag kan ta en resa när jag vill. Slippa känna kravet att man måste gå och jobba 40 timmar i veckan. Ja, missförstå mig inte. Jag är tacksam för mitt arbete och jag vantrivs absolut inte, men jag vill så mycket mer.

Tänk om jag och min älskling hade kunnat göra vad vi vill och bara åka iväg när vi känner för det.

Vi har inga barn.... kommer vi någon gång att få det? Vill vi ha barn? Ja, jag vill nog det... kan i och för sig vara bra att vänta tills jag är säker...sen å andra sidan.. jag fyller 35 i år.. börjar tiden rinna ut?

Kommer jag att lyckas med att gå ner i vikt så som jag vill.. känner att det är nu eller aldrig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du kommer astadkomma allt du vill! just set your mind to it, and the sky is the limit =) kramkram!

2008-03-08 @ 15:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0