varm natt

Klockan är strax efter midnatt och jag är jättevarm. Sitter här i soffan och glor på dumburken. Kan ju gå och lägga mig istället.... Det är jättevarmt! Runt 20 grader trots natt-timmen.

Ute, i närheten är det en drös ungdomar som festar. De väsnas som in i.... emellanåt hörs " VRÅL". Jag vill inte stänga balkongdörr och fönster för då kommer jag väl att gå under av värmeslag..

NEJ!! Jag klagar INTE på sommarvärmen... konstaterar bara att det ÄR varmt.

Idag hade jag planerat in en sovmorgon. Ställde inte klockan utan tänkte mer att jag vaknar när jag vaknar. Och, NÄR vaknade jag? Jo, kl 9. Dessutom gick jag och lade mig sent igår. Det blev alltså inte så att jag sov en massa mer timmar än vanligt. Blev väl de vanliga 5-6 timmarna som det tycks ha blivit på sistone.

Godnatt alla mina vänner och även er som jag inte känner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0