söndag

Jag ska jobba idag. Börjar om 4 min. Vill helst av allt bara sitta i ett hörn, gärna utomhus i sval skugga, och läsa min bok. Har fått tillbaka läslusten. Känns trevligt. Det var ett tag sedan jag läste böcker så snabbt som jag gör nu. Jag VILL verkligen läsa (har hittat riktigt bra böcker på sistone) och tar varje chans jag har att läsa.

Är sååååååååååååååååååååååååååååå trött idag. Kan inte förstå varför.. Men, men..... Imorgon är det semester som gäller. Hela 2 veckor. Ska bli skönt!

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: christine

Men du får ha en riktigt bra dag ändå trots jobb :)

2008-07-27 @ 10:08:16
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: Carolina J

Ha en trevlig semeseter!

2008-07-28 @ 13:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0