Min man är bra gullig!

Busschaufförerna i Stockholm har gått ut i strejk. Jag kan förstå varför, till viss del, men det betyder inte att jag gillar det eftersom jag drabbas. Jag åker ju buss del av vägen till och från mitt arbete varje dag...

Idag var dock min man bra gullig. Han började senare bara för att han skulle kunna köra mig till jobbet. Jag börjar inte förrän kl 11 så istället för att jag skulle behöva åka in supertidigt med honom så åkte vi hemifrån ungefär kvart i tio. Han fick sovmorgon och jag fick en lugn och skön start på min dag. Nu är det dock dags att logga in och börja jobba.

Hoppas att din dag på jobb, eller vad du gör, blir bra!


Kommentarer
Postat av: Anna HK

Tack så mycket för grattiset =) gårdagen var helt underbar. Vad roligt att det var en liten Ebba som kikade ut på vår dag =) KRAM

2008-07-01 @ 11:31:36
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0