det kan bli kostsamt ibland

Började för ett tag sedan med en medicin som skulle hjälpa mig med min viktnedgång. Tog den ett tag, men p g a biverkningar som jag fick så sa doktorn att jag inte fick ta den mer. Det var ingen billig meducin... känns lite som att jag kastat pengar i sjön. Hur som helst har jag fått ett recept på en annan medicin.... har inte hämtat ut den än...

När det gäller medicinkostnader så är det ju så att ju mer mediciner man hämtar ut under en 12 månaders period desto lägre kostnad på medicinen. Man kan alltså t o m få gratis medicin om man har köpt medicin för ett visst belopp. (kommer inte ihåg vilket belopp) MIN 12-MÅNADERS PERIOD TOG SLUT DEN 9/7 OCH JAG GICK TILL APOTEKET IGÅR!!!!!!!!!!!!!!!  ****SKRIKER AV ILSKA/FRUSTRATION*****


Nu kommer en månads förbrukning av min nya medicin att kosta mig över 500 kr. Det känns inte alls särskilt jättekul....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0