Dagen är snart slut

Min födelsedag har varit lugn och skön. Dagen började med att min älskade make väckte mig innan han skulle till jobbet (ungefär kl 7). Det var "frukost" på sängen och så fick jag present. Jag fick ett Wii fit. Blev superglad eftersom jag velat ha ett sådant sedan jag fick veta att det fanns.

Dagen var lugn. Många sms och några samtal. Jag tog det lugnt hela dagen och när maken kom hem åkte vi in till stan och åt middag med några goda vänner. Det har varit jättetrevligt ikväll. 
Av en kompis fick jag en flaska vin och och av en annan, en bok och ljus och hon hade bakat banan-muffins. Hennes tanke var att man ska tända ett ljus, läsa en bok och ha något gott att äta till.
Jag har en barndomsvän som skulle kommit upp till Stockholm denna veckan med sin familj. Tyvärr gjorde hon inte det. Det visade sig ändå att de hade tänkt på mig för jag fick ett chokladogram och med det en liten nalle.


Till alla som hört av sig, tänkt på mig idag.... Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0