talförbud

Jag var på möte med arbetsgivaren i veckan. Vi bestämde att jag ska börja jobba på måndag. Ska ju gå upp och jobba 25% nu. Det var en bra dag i onsdags. De tyckte att jag var totalt annorlunda mot sist jag var där. Glad och leende. Att jag lät som en kråka är en annan sak. HR tyckte jag skulle gå till doktorn med min röst. Har försökt få en tid både igår och idag utan att lyckas. Ringde till ett sjukhus dit jag blev hänvisad av en telefonsvarare. Där sa en sköterska att det inte var lönt att boka läkarbesök utan att det enda jag kan göra nu är att vara tyst. Så, jag har talförbud. Det i sig vållar ju lite problem... Var inne på PC-City och såg en kamera jag ville få mer info om. Var då tvungen att skriva ner vad jag ville få sagt. Säljaren tittade konstigt på mig...

Det har också lett till att jag ringt återbud till en fest idag. Jobbigt att gå på fest när man inte får prata.
Min kära man tycker det är lite roligt att jag inte pratar. När jag skriver i boken så istället för att svara muntligt vill han skriva tillbaka. Fjant! =)

Vår katt tycker att jag är dum för jag svarar inte när hon pratar med mig. Brukar ju göra det!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ninnisan

Jaha..hihi då har Martin det lugnt och skönt just nu *ler*.. Jag ville mest egentligen tacka för er fina julgåva!! Jag skickade ett sms till din mobil men har inte hört nått så jag testar här istället...
Skönt att komma igång lite igen va.. Ha de vi hörs!! Kram

2008-01-07 @ 09:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0