svängningar

Jag har ju börjat jobba på 25%. Två dagar i veckan, må + to, 5 timmar per dag.
Det har varit helt ok. Kollegorna har fått mig att känna mig välkommen tillbaka.

Jag är kär i min man! Det har inte hänt något speciellt, jag känner bara kärlek. Är så glad att han finns vid min sida.
Idag har jag varit supertrött hela dagen. Kommer liksom inte igång... ja ja, ska jobba imorgon... helt ok.
Rösten är fortfarande inte bra. Jag kan prata någon minut och då låter det helt ok, men sen går det utför. Kraxar som en kråka!!
En del av mina vänner mår inte så bra. Ingen som direkt pratar om det, men de bloggar så jag kan läsa om hur de mår och känner just nu. Andra vänner ser ut att må bra utåt och erkänner inte att de mår dåligt....

Själv har jag haft en tråkig dag. som sagt,.. har inte fått något gjort idag... orkar lixom inte. Känner mig plötsligt ledsen och gråtfärdig. Vet inte varför, det bara sjönk....
Ska ta och titta på en komedi för jag orkar inte känna mer just nu...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0