smågräl, varför?

Varför grälar man med den man älskar om helt oväsentliga saker? Min dag började illa. Vet inte varför, men jag och min man var inte sams när vi gick till jobbet. Anledningen kan jag egentligen inte svara på.... Det är bättre nu. Vi träffades efter jobbet och åt middag på Jensens böffhus. De har god mat till ett rätt ok pris.

Har också jobbat idag. Hjälpte till och med en kollega och tog över ett samtal idag. Det kändes helt ok faktiskt. Det är faktiskt skönt att vara tillbaka en del i vardagen. Det går fortfarande åt ljusare tider i min hjärna...

Kommentarer
Postat av: Anna

man grälar för att man älskar varandra =) det är vad jag tror iaf. svar på kommentar: tack åter igen ( vet inte hur många ggr jag har tackat dig) men det betyder väldigt mycket att få höra fina ord som dina. tur att jag gifte mig med andreas och fick hans släkt på köpet =) hoppas du får en bättre dag imorgon. kram!

2008-01-17 @ 20:39:58
URL: http://annahk.blogg.se
Postat av: Anna

ja vad skulle vi göra utan dessa män? de är helt enkelt underbara, men ibland vill jag bara lämna honom =) hahah! kram

2008-01-24 @ 23:35:28
URL: http://annahk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0