Så har ännu en helg gått..

I fredags var jag ute med jobbet. Mitt team blev bjudna på middag av vår arbetsgivare. En del av oss började med förfest hemma hos en kollega. Det var jätte trevligt. Därefter bar det av till en indisk restaurang. Sååå god mat. Det var trevligt det med. Sen hände något som jag inte tänker gå in på.. Vissa kollegor betedde sig på ett inte acceptabelt sätt och vi fick be dem att gå. Inte förvånandsvärt lades det sordi på stämningen. Vi som var kvar arbetade oss vidare och fortsättningen på kvällen blev trevlig den med. Tack vare att min man är världens gulligaste slapp jag ta nattbuss hem. Han kom och hämtade mig.
Jag var lite på den onyktra sidan och lördagen tillbringades hemma i lugnets tecken. Blev INGET vettigt gjort igår. Men man får ha vissa sådana dagar.
Idag har jag också slöat en del. Maken är hos sin mor. Åkte dit igår och kommer hem snart. Jag har tagit det lugnt, tvättat lite.... Skönt att jag inte på något sätt har känt mig stressad idag. Det behövs.. Känner mig stressad alltför lätt. Behöver jobba med det...

Hej på dej leverståhiåhej! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0