lite nöjd

Det kanske inte är så mycket i andras ögon, men för mig betyder det mycket. Jag tränar min hjärna i ett sundare tankesätt.
Har äntligen (med hjälp av maken) satt ihop min magtränare. Har nu använt den ett par gånger.  Att överhuvudtaget röra mig (träna) är ett otroligt stort steg för mig och det gör att jag är väldigt stolt över mig själv just nu. Jag kanske inte är lika stolt när veckan är slut, men jag hoppas att jag kommer att uthärda för det kan bara bli bättre om jag för det. Behöver detta!! =)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Spela roll vad andra tycker! Sålänge du gör förändring i vardagen så är det ju toppen!
Jag håller på dig babe! KRAM!

2008-02-19 @ 22:42:36
Postat av: DITTE

Så duktig du är, jag har bara kommit till tanken att börja träna men längre än så har jag inte nått men nu har jag fått lite insperation av dig så ikväll skall jag trampa på min stepper till det okända. Och du blogga när du känner för det inte för att andra tycker att du skall göra det, vissa saker skall man bara göra för sig själv och inte andra/ kram och alla hälsar

2008-02-20 @ 15:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0