hemma idag...

eller... jag har inte varit hemma för jag var på läkarbesök. Jag skulle arbeta idag, men på grund av att rösten fortfarande inte är 100% ringde jag till halsdoktorn och fick en tid samma dag. Han sa att jag är bättre, men konstaterade att jag inte är helt bra. Jag får dock jobba =). Han skickade en remiss till någon logo.... (inte logoped, men nån röstdoktor av ngt slag), Min doktor tyckte att om jag känner att jag kan så ska jag arbeta tills dess eftersom vi inte vet hur lång tid det tar innan jag får tiden.

Vädret idag har varit underbart. På väg hem från doktorn gick jag en kort sväng på stan och hittade lite diverse kul saker... Inget nödvändigt utan mest "tjafs" (som min make skulle kalla det =>), men jag blev glad av det!

Det finns en del människor i mitt liv som jag känner extra mycket för... Jag tror att dessa vet vilka de är.. Det är både familj och vänner. Vill bara att ni ska veta att jag tänker på er även om jag är dålig på att hålla kontakten.
Jag arbetar fortfarande med det där att inte känna det som att jag tränger mig på folk...

En person som jag inte känner fast jag tror mig ha lärt känna här via datorn och via våra bloggar och via chat (datorn är en underbar uppfinning). Vi har träffats men då bara hälsat på varandra..... Till dig vill jag bara säga att det värmer mig att läsa din blogg och att lära känna dig.

Alla har vi det svårt i perioder, av olika anledningar. Jag känner med mina vänner som har det jobbigt och hoppas att alla vet att jag finns tillgänglig vid behov. Det är bara att höra av sig.

Kram till alla er som behöver och även till er andra eftersom jag gillar att kramas!! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

får man vara lite så här ego och fråga om den dära personen är moi? krams!

2008-02-05 @ 21:54:33
URL: http://annahk.blogg.se
Postat av: Linda

=) Man får vara ego!! Ja vännen, det är du!! Kram!

2008-02-05 @ 22:34:19
URL: http://limars.blogg.se
Postat av: Anna

Tack så jätte mycket =) Du anar inte hur mycket du har gjort min kväll, idag har det typ blivit alldeles för många motgångar och nu kan jag somna lite gladare =) hoppas du blir bättre snart =) kramar!

2008-02-05 @ 23:52:42
URL: http://annahk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0