Havregrynsgröt

Jag tycker mycket om risgrynsgröt, gillar även mannagrynsgröt.. Havregrynsgröt däremot har aldrig varit någon favorit.
Hemma hos min svärmor så kan det ibland bli gröt till frukost. Det är lite som brunch, vi vaknar försent för att det ska vara frukost och man vill inte börja dagen med lunch så då passar det med gröt... Jag brukar äta havrefras eller andra flingor när de andra äter havregrynsgröt, men sist vi var där så åt jag lite gröt... Det var ok..
Bestämde mig för att jag måste börja dagen på rätt sätt och rätt sätt innebär att man äter frukost. OCH då duger inte ett glas oboy. Det är dessutom inte så nyttigt... Vi skulle börja äta havregrynsgröt på morgnarna! Det är en vanesak... dels att överhuvudtaget äta frukost, dels att äta gröt. Har till och med på inrådan från en person köpt linfrö och rågkross för att ha till.
Jag har ju blivit värsta duktig! =) (ser ni hur jag klappar mig själv på axeln? ;>)

Babysteps babysteps....

Hade tänkt träna, men var hungrig så vi åt middag. Måste vänta en stund.... SEN ska jag träna....För träna ska jag, tro mig!!!

hej hej---

Kommentarer
Postat av: DITTE

lite äpplemos (gärna osockrad) kan också vara gott till havregrynsgröt, eller lite äplebitar med kanel. Tipsen är nog många men prova dig fram så hittar du säkert det som du tycker bäst om, för havrgrynsgröt i sig är ingen hit man måste ha något till.

2008-02-20 @ 18:45:49
Postat av: Anna

Svar: Så snäll du är =) Usch då, migrän är aldrig kul =( Hoppas att han har blivit bättre =)

Vad duktig du är, ta ett steg i taget och en dag i taget så ska du se att du fixar det =) kram!

2008-02-20 @ 20:57:25
URL: http://annahk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0