borde göra

Jag sitter här och funderar... tänker på att jag borde göra något. Vet inte vad, men egentligen vad som helst förutom att bara sitta här och göra ingenting. Tittar på en tavla som jag påbörjat, skulle kunna måla vidare på den. Ser mig om i lägenheten. Skulle kunna städa. Mitt träningsredskap står här och jag sitter och gäspar och tänker att jag skulle kunna köra ett pass på den. Har hört tvättmaskinen pipa, för jag har faktiskt tvättat en maskin tvätt idag, skulle vara bra om jag tog hand om den.

Kan konstatera att det finns tusen och en saker jag kan göra men jag gör inget av det...

Igår fick jag min man att åka till sin mamma. Kände att det skulle vara skönt att vara ensam i helgen... Är det hemskt av mig? Han blev inte ledsen så det var nog ingen fara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0