varm

Jag är frisk, så när som på hostan. Ändå sitter jag här och är hur varm som helst. Hade jag inte vetat bättre så hade man kunnat tro att jag har feber. Det känns så i min kropp, är varm/svettas med eller utan kläder på mig just nu. Men men, det kan väl vara så ibland.

Den gångna veckan har vissa varit iväg på skidsemester. Har kunnat följa med på avstånd då J är duktig på att blogga och lägga in bilder. Jag som inte åker skidor tycker det har roligt att kunna ta del av deras resa. Har ju varit med förut, men det var inte min grej. Föredrar sol och bad.

Imorgon ska jag packa. Ska inte vara borta mer än 5 dgr men det gäller ju att tänka till lite ändå. Måste se till att jag får med alla julklappar så att jag inte glömmer någon.

Ser fram emot att träffa alla.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0