sjuk igen

Ja, tyvärr... det är sanning. Fick gå hem efter att ha varit en timme på jobbet i torsdags eftersom jag lyckats med konstverket att bli sjuk igen. Förkyld tänkte jag att jag går till jobbet, så länge jag inte har feber så är det ju lugnt. Tyvärr dök febern upp och jag fick åka hem. Nu sitter jag här ensam ikväll, fortfarande med feber...
Igår var det företagets julfest. Den fick jag missa. Ikväll firar vi min makes mosters 50års dag. Den missar jag. Han fick åka själv. Känns lite trist.
Hittills idag har jag tittat på 3 filmer. Vet inte varför jag inte sover...

Nu är det bokat och klart. Jag åker ner till skåne över jul. Är borta 22-26. Maken firar hos sin mamma. Skulle boka resa igår. Skulle boka tåg (sj) men SJ sucks bigtime. Just som jag skulle boka lade deras sida ner. Klockan var efter 22 så jag kunde inte ringa och boka. Idag när jag vaknade så var den resa jag tänkt boka slut. Den resa som fanns kvar på det datumet var 300 spänn dyrare. Jag blev rätt lack och bokade istället en flygresa även hem. Hade redan bokat flyg ner. Det komiska är att jag behöver åka via köpenhamn på hemvägen. Alltså cph-sto. Larvigt att man ska behöva åka utomlands för att åka inrikes..... Det handlade om mer än dubbelt så mycket pengar om jag skulle flyga inrikes utan utrikes...

Nu ska jag nog se på Frost...

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Krya på dig! =)

2008-12-15 @ 08:50:57
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0