min älskling fyller år

Idag fick han "frukost" på sängen. Sen har han jobbat. Jag har varit ledig idag så jag lade mig och sov en stund till när han gick till jobbet. I eftermiddags åkte jag in till stan en sväng. Har fortfarande ont i nacke/axlar så det blev lite jobbigt efter en stund... kl 17 mötte jag upp älsklingen och sen åkte vi till Kista och åt middag.
Inget speciellt firande, men det är så han vill ha det. Fick köpt några julklappar idag. Kändes bra.
Eftersom maken önskade sig spelet "Mirrors edge"  till sitt x-box så fick han givetvis det. Nu sitter vi båda i soffan. Han spelar sitt spel och jag "datar".

Jag är dock himla sömnig och ska snart gå och nanna kudden.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0