december=sjuk månad

Jag har varit sjuk i princip hela december. Det börjar bli lite tjatigt nu..

Igår gjorde jag inte något vettigt alls. Så lite som jag gjorde igår är det nog längesedan jag (inte) gjorde... Sov till halv ett. Gick upp och satte mig med datorn i soffan framför tvn. Sen satt jag där resten av dagen. Lade mig ner emellanåt. Tittade på lite film.
Åt faktiskt pizza igår. Det har jag inte gjort på evigheter. Kunde lika gärna ätit gröt. Mina smaklökar funkar ju inte som de ska så inget smakar som det brukar.

Idag har det också slöats en hel del. Tar emot att göra något när jag mår lite sisådär. Har myst med maken lite. Vi åkte till affären en sväng för att vi skulle göra något annat än att vara hemma hela dagen.
Nu ikväll har jag inget planerat. Känner mig groggy i pallet. Börjar tröttna och funderar på om jag ska kontakta sjukvården. Vad tycker ni?

Go´kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0