jag - oduglig?!

Jag har jobbat idag. Inget ovanligt. Det som var ovanligt med dagen idag var att jag blev kallad oduglig. Av en kund i telefon! Detta för att han inte fick som han ville. Behöver ju inte gå in på detaljer, men felet var inte vårt (företagets). Kunden sa att jag inte hade något på kundservice att göra, att jag inte skulle få ha mitt jobb kvar när han var klar... JA JA JA... jag lät honom hållas och avslutade samtalet efter ett tag när jag fått nog. Jag behöll mitt lugn. Känner mig otroligt nöjd med mitt sätt att hantera samtalet och tog inget personligt, detta är något jag har en tendens att göra...

Dagen har varit helt ok.

Tidigare ikväll bjöd min älskling på lokala haket. Trevligt. Jag är trött i huvud, nacke, axlar och rygg. Är dock ledig i helgen.

Kanske skulle träna lite.... mmmm, får nog bli så....

g´kväll

Kommentarer
Postat av: Linda

min älskling bjöd på middag på lokala haket. skulle det vara

2008-08-23 @ 11:19:54
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: Anna HK

vad snällt av honom =)

kommer ni ner till ebbas dop eller? kram

2008-08-23 @ 12:03:10
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej gumman, inte är du odyglig...de är ju kunden som hade en otroligt dålig dag. Bra att du inte tar åt dig, det ska man absolut inte göra från en sådan otroligt dåligt uppfostrad man, han har ju brist på allt... Vilken gullig man du har som bjuder ut dig, de va väl skönt efter en sådan dag, perfekt taming....Puss o kram

2008-08-26 @ 10:29:09
URL: http://jjsmassage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0