gillar du inte svordomar? Läs inte vidare idag....

djävla förbannade helvetes djävulusiska helvetiska förbannade förinihelvetiska djävla skit... OCH LITE DÄRTILL!!

Idag är jag inte på bästa humör... iallafall just nu. Det känns som att allt går mig emot. Jag är förihelvetes djävla fan 35! När ska jag vakna upp och inse att jag är vuxen och att tiden är nu för att börja mitt liv? Alltså, jag lever och är gift med min älskling. Jag har ett jobb, tak över huvudet och en söt liten katt.

Varför gör jag inte det som jag vet att jag kan och vill göra? Man kommer ingen vart om man inte gör något åt det man är missnöjd med. Detta är saker jag vet!!! VARFÖR kan jag inte leva efter det då? Är så djävla dum!!!

Ja ja, detta är ett spy galla över mig själv och mitt liv inlägg! Jag vet att det finns olika sanningar och att jag har min egen om mig själv. Den har jag haft i så många år att det är svårt att bli av med den.....

Nu ska jag iallafall titta på Mord och inga visor på TV4 Guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0