Upp å ner

Det mesta i livet går upp och ner. Ibland är man glad och ibland är man ledsen. För det mesta är de flesta friska, men ibland finns det den som blir sjuk. Ibland känner man sig rik, ibland fattig. Vissa dagar känner man sig älskad och uppskattad medans man andra dagar så känner man sig oälskad och osedd, påhoppad, oönskad.

Idag fick jag veta att jag gått ner lite till och att jag minskat mitt midjemått ytterliggare. Innan jag gick till mottagningen idag så kändes det inte som att jag gått ner utan som att jag gått upp istället. Därför var det jätteskönt att jag blev motbevisad. Har känt mig lite misslyckad på den fronten och nästan tappat gnistan, men nu fick jag ju bevisat att det går på rätt håll... sakta men säkert.

Katten min ligger här bredvid hoprullad som en liten boll. Hon är sååå fin.  Lilla gosebollen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0