kände att jag behövde uppdatera lite

viktstabil = bra. Man ska inte pendla med vikten. I mitt fall vore en stabil viktnedgång bra, men just nu nöjer jag mig med att vara viktstabil.
Har köpt nya dojjor så att jag har något att ha på fötterna när jag tar mina promenixer.
Informerade min make om att jag köpt ny telefon via jobbet.. Han tycker bara att jag är konstig. Undrar vad jag ska med en ny telefon till. Sanning å säga är att jag ska ha den som jobbtelefon, men jag är så trött på den jag har just nu. Vi kommer inte överrens, jag och telefonen.... =)
En kompis skrev i sin blogg om hur mycket hon uppskattar mig. Det värmde verkligen.
Idag fick jag ett sms ifrån en annan kompis där hon sa att hon uppskattar mig. Det värmde också verkligen.

Känns skönt att människor tycker om en och uppskattar att man finns. De gillar mig för den jag är. =)

Det är dags för mig att börja jobba 100% igen. Det gör jag den 1maj. I´m back!

Nu ska jag gå och sooooova.

Kram och godnatt till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0