Extreme home makeover

Jag sitter här och gråter "förtvivlat". Råkade börja titta på TV3 och "extreme home makeover". Kan inte titta på det programmet utan att falla i gråt. Det är så känslosamt alltid. Jag förstår att programmet är upplagt så att man ska känna massor, men när jag sitter och tittar på en hel familj och hör de berätta om saknaden efter maken/pappan som dog för en dryg månad sen så faller tårarna vare sig jag vill det eller inte. Det var iallafall en sån familj det handlade om idag.

Annars har det varit en jobbig dag på jobbet idag. Kände att jag inte ens kunde tänka idag utan jag har mer eller mindre gått på autopilot. Förstår inte var dagen tog vägen.
Har fått min nya telefon idag. En Sony Ericsson W890i. Den är underbar! I löv it! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0