ett gott skratt förlänger livet?

Igår pratade jag med en kompis och hon tipsade då mig om en blogg. Personen skriver om sitt arbete på ett företags kundservice. Han skriver bra och väldigt roligt så redan där fick jag mig ett gott skratt. Det var kul att prata med min kompis och hon fick mig att bli på bättre humör, jag mådde lite sisådär innan dess..

Idag fick jag tips om ett klipp på youtube och väl där så hittade jag en del Björn Gustavsson klipp. Han är ju bara såå kul! En av mina nya favoriter! Skrattade hysteriskt åt varje klipp.
Nyss var det Parlamentet på tv och det är ju ett av mina favoritprogram.. Skrattade gott åt det också och kände att det är första gången på länge som jag skrattade riktigt hjärtligt, på riktigt från själ och hjärta. Ett sånt där - jag får ont i magen - skratt.
Det var skönt att skratta så...

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för dina kommentarer =) Ja kan ju verkligen hoppas på att det kommer till att fixas sig. Igår kändes det ok men idag känns det hopplöst. Det kostar pengar som vi inte har.. =( kram

2008-04-21 @ 18:15:23
URL: http://annahk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0