because whyyyyyyy!?

Vissa dagar så vaknar man upp med villfarelsen att det är en bra dag och inget kan hända som gör att man faller ner i det där ökända svarta hålet.

MEN, ***^^^** förba----- *piiiip*, så fel man kan ha. En bra dag på jobbet. Det kändes inte rätt emellanåt, men jag tycker nog att det var en bra dag i det stora hela.

Orkar inte gå in på varför allt känns dåligt just nu, utan ni får bara tro mig, ikväll mår jag inte bra i skallen. Men, det kommer en dag imorgon också. Den blir säkert bättre......eller?? Den som lever får se..

Kommentarer
Postat av: Anna

svar: ja, asså jag känner lite som så att det egentligen inte spelar ngn roll, så svårt att välja..
alla tre är lika värdiga vinnare =)

2008-04-27 @ 10:59:01
URL: http://annahk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0