Måste ju passa på

att skriva lite när jag mår bra. Just nu är jag mest supermätt. Sitter här med MIN NYA DATOR!! Yippeeee!! Det blev en ny... något dyrare än vad jag tänkt mig, fast å andra sidan så köpte min man min gamla av mig (istället för att jag skulle sälja till någon annan) så i slutänden blev den faktiskt billigare än den jag hade sett i reklamen. Jag har alltså varit ute idag. Det var lite kämpigt... Det var en kvinna som trängde sig före mig när jag skulle gå av pendeltåget och då började jag nästan gråta. Gjorde i och för sig inte det och det var ju bra. En aning jobbigt med människor som råkar röra vid mig när det var lite trångt. Men men, jag uthärdade och maken kom och hjälpte mig med datorköp. Pratade också med min svägerska en stund idag och det var skönt.


Puss till omvärlden.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0