en bra dag?

Vissa dagar är sämre än andra, sen finns det de dagar som är bättre än andra. När man mår som jag gör är det lite svårt att avgöra för... för att vara helt ärlig så minns jag just nu inte hur en "vanlig" dag känns. Jag tillbringar dagarna med att gråta av och till....

MEN, igår slutade min man tidigare och vi åkte en sväng. Köpte bl a en klöspelare till vår lilla "bebis" Socker.
Idag ska jag åka och KANSKE kanske köpa en ny dator. Maken möter mig där efter jobbet. Känner att det är skönt att komma ut en stund. Det som är bra är att eftersom vi åker bil så måste jag inte vara omkring en massa människor hela tiden utan bara bitvis och det gör att jag faktiskt kan njuta lite av att komma utanför lägenheten. Det är faktiskt ganska jobbigt att känna sig "rädd" för att gå utanför hemmet och träffa andra människor.

Ifall någon undrar... just nu känns denna dagen som en ok dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0