bra dagar...

läste på en kompis blogg att hon hade en dag då hon vaknade upp och allt kändes jättebra. Hon skrev också att alla dagar inte kändes så utan att den dagen var ett undantag.
Jag förstår precis hur hon känner.

Här är allt som vanligt! Upp och ner.... fortsatt sjukskriven... äter medicin som gör att jag har ont i magen. Känns som jag ska gråta hela tiden fast jag låter bli... MEN, igår tog jag hand om lite disk... jag tvättade en maskin tvätt och jag duschade. Låter inte som mycket, jag vet, men för mig just nu är det jättepositivt att jag gör sådana, annars, enkla saker. Idag har jag gjort rent kattlådan och håller på att tvätta en maskin tvätt. Har även ringt ett samtal jag var tvungen att ringa.
Imorgon måste jag åka in till stan. Ska på läkarbesök. Känns lite jobbigt, men det kommer att gå bra. Idag är en ok dag...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Du har blivit utmanad på att visa vart du bloggar ifrån! kram!

2007-10-24 @ 18:04:59
URL: http://lillan84.blogg.se
Postat av: Anna

Du har blivit utmanad igen =) kram!

2007-10-25 @ 00:16:42
URL: http://lillan84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0