trött tröttare

Klockan är 22:33 och jag borde gå till sängs. Min doktor säger att jag måste vända mitt dygn. Hon säger att jag bör gå och lägga mig så att jag inte behöver sova långt in på förmiddagen. Hon har rätt, men det är inte så lätt. Speciellt inte när man inte är trött på kvällen. Men, det leder ju till att jag sover längre.... osv osv.
Visst är det roligt att det är så... eller nej, det är inte roligt... Det blir en rundgång... Nu är jag egentligen trött och borde gå och lägga mig. Kan ju vara bra att gå och sova när man är trött eller vad säger ni?
Men, jag tittar på Law & order och jag gillar den serien. Det slutar snart och då ska jag sova så
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0