på väg tillbaka till de levande

Det känns inte som om det händer särskilt mycket i mitt liv. Jag är fortfarande sjukskriven... Men, vet ni? Det händer faktiskt saker. Jag går i terapi och det är otroligt givande. Har hamnat i händerna på en, för mig, jättebra terapeut.

Min älskling har just fyllt år. Nu är han 30. Jag firade honom hemma och sedan gick vi ut och åt på en restaurang som han länge velat gå till. Där blev han överraskad över att hans föräldrar och syskon med respektive väntade på oss.
Jag är så lycklig över att han finns i mitt liv.. Jag älskar honom.

Börjar känna lite att jag saknar omvärlden samtidigt som jag känner mig väldigt trygg här hemma i min lilla bubbla. Har börjat att känna mig lite kreativ. Jag bakade lussebullar till min man. Det har blivit en tradition att han får vakna till mjölk och lussebulle på sin födelsedag. Hittills har jag dock inte bakat utan istället köpt, men i år bakade jag själv och jag är sååååååååååååååå stolt över mig själv. 

Jag har även börjat måla. Min första tavla blev väldigt svart med bara ett rött hjärta. Hade precis hälsat på syskonen och kände mig svart, men hade så mycket kärlek i mitt hjärta. Att hälsa på syskonen gjorde mig jättegott! Jag är lyckligt lottad!

När jag satte mig här idag så var det för att en kompis påpekat att det var alltför länge sedan jag skrev så jag tänkte att det kunde vara läge att skärpa till sig.. jag kände dock att jag inte hade något att skriva, men det känner jag nu att det ändrade sig. Dock ska jag inte bli för långrandig nu så att ni som läser inte tappar intresset. Jag säger istället: "I´ll be back!" =) 

Kommentarer
Postat av: kiicki

Kompis med påpekande GLAD :) Tack! Och nej, tappade inte intresset! kramkram!

2007-12-05 @ 22:24:55
URL: http://kiika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0