min make är en välsignelse

Idag när jag var jätteledsen ringde min man från bilen. Han var på väg hem från ett kundbesök. Jag berättade för honom om samtalet från försäkringskassan och han lugnade mig. Det var jätteskönt att prata med honom. Han ringde precis i rättan tid. Jag är så glad att jag har hoonom. Älskar honom!

Kvällen har varit lugn. Vi har en katt som är kelsjuk. Hon envisas dock med att promenera över/på mig. Det är inte så skönt alla gånger. Jag har ju ganska låg smärtgräns. Är lite kinkig. Jag älskar vår lilla kisekatt. Hon är världens finaste!

Kommentarer
Postat av: Anna

om du ngn gng bara känner för att ringa och prata med ngn, så får du jätte gärna ringa mig. tänker på dig. kram!

2007-12-07 @ 00:26:54
URL: http://lillan84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0