Mår illa igen

Detta skulle inte bli negativt, men precis när jag skulle börja skriva kände jag att jag mår illa igen. Borde inte göra det för jag har ätit lunch idag. Nåja, man kan inte alltid för som man vill.

Igår var jag hos terapeuten igen. Det känns bra att få till henne. Hon har koll på mig.. kan läsa mig på ett bra sätt. Hon tycker att jag gör framsteg. Det tycker jag också.. Vissa dagar är ju bättre än andra fortfarande.
Idag har solen tittat fram en stund. Jag har varit iväg och handlat. Vi ska på fest på lördag och vi ska ha med något juligt tilltug så jag har planerat lite för vad jag ska göra att ta med. Imorgon ska jag göra lussekatter. Gjorde det til makens födelsedag och det var riktigt roligt. Har fått lite inspiration.
Kanske måla lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0