livet konspirerar emot mig eller???

Jag såg sååå fram emot denna helgen! Dagen idag skulle börja med ett möte med min arbetsgivare för att sluta med en julfest med jobbet. MEN, jag har sovit dåligt och vaknar med värsta huvudvärken. Orkade knappt lyfta huvudet från kudden. Var dock tvungen att ringa för att ställa in mötet. Ska gå till sängs igen och, förhoppningsvis, sova bort huvudvärken.

Hade en konstig känsla i halsen igår. Inte direkt ont, men den kändes lite svullen och jag lät konstigt när jag pratade.

Imorgon är vi bjudna på "lussevaka". Hoppas jag mår bättre... såg ju fram emot denna helgen.

Ja, förresten, andra satsen lussebullar blev misslyckad. "döbakad".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0