hes

Fortfarande hes! Sånt som händer! Har läst lite på vårdguiden om heshet och vad det kan bero på. Om det inte är i samband med halsfluss eller halsont så beror det förmodligen på att man har fått stämbandskatarr. Finns inget att göra åt det förutom att vara tyst och dricka mycket. Både varmt och kallt och att äta halstabletter. VARA TYST??!! Funkar ju inte för mig! Tur att jag redan är sjukskriven. Är ju ensam hela dagarna så jag får vilat rösten då... Jag är inget bra på att vara tyst! Har aldrig varit det. 
Det är först när man varit hes i tre veckor som man bör uppsöka läkare... Jag har "bara" varit hes i lite mer än en vecka...

Idag bär det av till svärmor för att fira jul.

För er som undrar.. NEJ, jag har ännu inte fått något besked gällande min sjukpenning men jag har bestämt mig för att inte låta det fördärva julen!!


Om jag inte hinner mer innan så... GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0