Det ringde igen

och det kändes som att marken öppnade sig och jag föll, föll, föll.... Försäkringskassan....efter att handläggaren har pratat med läkaren hos dem så anser de att mina läkare har skrivit för vaga intyg. De behöver mer information. Detta betyder att min sjukpenning dröjer ytterliggare, eller, mardrömsscenatiot: att de inte anser att det finns fog för sjukskrivningen och då får jag ingen ersättning.
Återigen är min man är välsnignelse. Han blev arg när jag berättade, han är ledig idag så han var hemma, (jag låg på sängen och grät och grät och grät, på väg in i totalpanikstadie) han ringde till handläggaren och frågade vad de sysslar med... inte för att det kanske gör så mycket i längden, men han fanns där för mig och det kändes bra att han "stod upp och slogs" för mig.

Min man är underbar och jag älskar honom!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anna

skickar massa massa kramar till dig!! jag vet precis hur du har det!! stå på dig!! jävla bestämmelser!! KRAMKRAMKRAMKRAM!

2007-12-07 @ 23:23:21
URL: http://lillan84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0