ledsen irriterad och oduglig

Hur kul är det att sitta på sitt jobb och hela tiden få höra av sina kollegor att man borde sköta sitt jobb bättre?? Det är inte så att jag faktiskt inte sköter mitt jobb utan jag sitter delvis på en annan avdelning än vad de gör och ibland ringer det mer på den än på deras.... (jag känner mig som ett gnälligt barn) Egentligen är jag medveten om att mina kollegor skämtar men när man som jag (iallfall idag) håller på att "dö" av värmeslag och huvudvärk som jag får pga dålig luftcirkulation på jobbet så gör det att jag känner mig ledsen, irriterad och oduglig. Gillar inte när andra roar sig på min bekostnad. Jag bjuder gärna på mig själv och skämtar gärna om mig själv, men jag orkar inte med människor ibland. Kan inte alla andra bara sköta sitt och låta mig sköta mitt? Sköt du ditt så sköter jag mitt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0